miércoles, 29 de febrero de 2012

Entrevista a LYDIA CRISS!!!

En primer lloc, gràcies per accedir a fer aquesta entrevista, que serà la primera de KISS Army Catalunya... I estem molt contents per això! Molts fans s'alegren de la teva decisió d'escriure "Sealed With A Kiss" perquè tu vas ser una de les persones més properes en els començaments de KISS i estic segur que tens molts records i anècdotes per explicar-nos.

El plaer és meu

- Recordes alguna anècdota inoblidable?
Hi ha tantes, i tots els meus records i anècdotes estan en el meu llibre. Haureu de llegir-les aquí.


- Què vas sentir sent la primera fan d'una banda com KISS?
És un honor i un plaure haver format part de KISS des del començament. Les meves experiències van ser inoblidables i els meus records viuran en el meu cor per sempre.

- El teu llibre ha estat un bestseller amb la primera edició esgotada. Escriuràs una segona part?
Escriure un llibre implica molt treball i diners. Ara estic treballant en una segona edició del mateix llibre, però amb 16 pàgines més.


- Sabem que durant la teva lluna de mel vas visitar el nostre país, Catalunya. Què recordes d'això?
Espanya va ser el primer lloc al que Peter i jo vam ser d'Europa. Aterrem a Madrid, canviem d'avió i vam anar a Palma de Mallorca. Després de passar uns quants dies allí, ens vam anar a Barcelona. La nostra opinió d'Espanya va ser meravellosa. Ens va encantar el clima, la gent, el menjar i el fet que tot fos tan barat comparat amb Amèrica. Passem molt temps per les Rambles. Va ser una veritable experiència. Em va encantar tant que vaig tornar en 1991 amb un amic i vam anar a Madrid, Eivissa, Barcelona, Malaga i Marbella, al sud d'Espanya.


- Quan tenies vacances, T'agradava quedar-te a casa o preferies viatjar? Quin era el teu destí preferit?
La majoria de les vegades viatjàvem directament al final d'una gira de KISS. Quan KISS va tocar a Japó la segona vegada, Peter i jo viatgem a Bangkok, Singapur i París. Em va encantar Bangkok, perquè era tan fascinant. M'encanten molts llocs. Realment no tinc un de favorit. Sobretot m'agradava Itàlia, principalment perquè és d'on procedeixen els meus avantpassats. Per descomptat m'encantava Espanya, d'una altra manera no l'hauria visitat dues vegades.

Creus que l'abús de les drogues va afectar al caràcter de Peter i per tant a la vostra relació?
Per descomptat. Si Peter i jo teníem baralles, era per les drogues. Solament em barallava amb ell, per evitar que es matés.


- Quina és la teva cançó preferida de KISS?
Beth, per descomptat!! També m'agrada Strutter, Hard Luck Woman i Do You Love me?

 
- Estats Units celebra la festa d'Halloween, Has pensat en la teva disfressa?
Celebrem Halloween als Estats Units, però no tothom es disfressa. Un any sí que em vaig disfressar (1979) de Wonder Woman, i crec que era una disfressa que m'asseia molt bé.


- Alguna vegada t'has maquillat d'algun membre de KISS? De quin?
No, per desgràcia mai ho vaig fer. Sé que mai és massa tarda, però si hagués de ser un d'ells, seria El Gat!!


- Per acabar, Podries dir unes paraules per als membres de KAC?
Desitjo poder tornar molt aviat al vostre preciós país i poder respondre a totes les vostres preguntes en persona i compartir totes les meves històries de KISS amb vosaltres. Us estimo!!
De nou, agraïm la teva col·laboració i ens agradaria seguir en contacte.
Gràcies

Entrevista realitzada per: Alexandre Cusano i Xarly Ruiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario