viernes, 6 de abril de 2012

Crònica del "Catalan TOUR" (KISS OF DEATH + DR.CRÜE)


Dissabte passat el grup tribut a KISS de Barcelona, Kiss of Death, van descarregar els clàssics temes del grup més calent del món, a la sala Zero de Tarragona juntament amb els Dr.Crue, també barcelonins, que rendeixen tribut als Montley Crüe i a les seves conegudes cançons de la banda americana com kickstart my heart, Home sweet home, i Girls girls girls, que per cert, en aquesta última canço van animar a pujar a les noies a l'escenari a fer coros... i jo com sempre m'hi vaig apuntar, tampoc vaig ser la única ...

El públic no va ser del tot numerós però bastant agraït i molt kissero (sobretot les fans de Barcelona que van desplaçar-se expressament... Dina, Núria, Monica i una servidora).
No dic que els fans kisseros de Tarragona no fossin menys... el "germà bessó" de l'Ismael Borrás estava allà i el Kabra també... dos grans persones i nous amics que vaig tenir l'oportunitat de conèixer.

Kiss of Death, va arrencar el show amb Phyco Circus seguidament amb Shout it out loud i Deuce, amb la seva mítica i sencilla coreografia que tothom acaba ballant sempre o com a mínim jo ho faig en cada concert.
No podien faltar cançons com Strutter, Got to choose i a continuació el "oooooohhhhhh"  tan llarg de Heaven's on fire, no va faltar alcohol amb Cold gin , un Love Gun i una cançó que per a molts és un himne, Crazy crazy nights.
Òbviament tampoc podia faltar més cançons conegudes com Calling Dr. Love i Firehouse... Jordi Stanley amb el seu barret de bomber "stanleyero"...apagant el foc ... no no...va faltar el foc escupit per Darthmarcus, que com tots sabem.., per normes de seguretat esta prohibit a les sales... algun dia ens sorpendràn aquest nois.
Va agradar molt quan va sonar Shock Me i Rip it out cantades per Mister J Ace Shuffle, un As de les guitarres, simplement un crack.
 Es va trobar a faltar el show de Darthmarcus Simmons escupint sang...se la va descuidar? No li tindrem en comte perquè durant tot el concert va estar fantàstic, especialment amb God of Thunder,  I love it loud, i també en Lick it up on vaig ser convidada per ell a fer coros, però vaig haver de baixar massa aviat de l'escenari ja que vaig ser advertida molt abans per l'Stanley que no pugés...desde aquí dir que no tornarà a passar vale??? Ho prometo!

Johan Criss a Black Diamond va estar genial però vull destacar d'aquest concert que quan va cantar Beth va ser un dels moments més entrenyables de la nit...no li va faltar la rosa i la seva "Beth" entre el públic...felicitats Joan.
Per acabar va sonar el gran Detroit Rock city i la cançó més coneguda d'aquesta gran banda, Rock and Roll all night on Jordi Stanley va animar amb el mític "c'mon c'mon c'mon, clap your hands!!!!" i on el confetti va sortir pels aires fent-nos gaudir fins el últim moment.
En definitiva, una vegada més aquest grup m'han fet gaudir d'un gran concert, com sempre.
Una gran nit, en tots els sentits.



WE  WANT KISS OF DEATH!

KISS ARMY CATALUNYA
Text: Marta Rodríguez Baylach
Fotos: Ismael Tiburon-71

No hay comentarios:

Publicar un comentario